Antalya Otogarı’nda Uygunsuz Taşınan 1 Ton Yoğurt İmha Edildi
Antalya Büyükşehir Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Antalya Şehirlerarası Otobüs Terminali’nde gerçekleştirdiği denetimlerde, Konya'nın Ereğli ilçesinden otobüsle getirilmiş yaklaşık 1 ton yoğurt ele geçirdi. Soğuk zincir koşullarına uygun olmadan taşındığı belirlenen bu ürünler, halk sağlığı açısından risk taşıdığı için imha edildi. Ekipler, otobüs bagajında koliler içinde yer alan yoğurtları tespit etti. Ürünlerin uygun şekilde korunmadığı anlaşılınca, zabıta ekipleri durumu hızla İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne bildirdi. Yapılan incelemelerde, soğuk zincirin bozulduğu tespit edildi ve söz konusu yoğurtlar, terminal alanında kontrollü bir şekilde imha edildi. Ayrıca, usulsüz taşıma gerçekleştiren firmanın, 5996 Sayılı Kanun gereğince cezai işleme tabi tutulduğu belirtildi. Otogar Zabıta Amiri…