Kapatma kararı tepki çekti… Esnaf, AKP’li başkanı protesto etti
Derinleşen ekonomik kriz ve artan maliyetlerle ayakta kalmaya çalışan Elazığ’daki davet evi işletmecileri, AKP yönetimindeki Elazığ Belediyesinin işletmelere yönelik kapatma hazırlığına karşı belediye binası önünde protesto düzenledi. İşletmeciler, yıllardır ruhsatlı şekilde faaliyet gösterdiklerini belirterek, alınacak olası kararın yalnızca işletmeleri değil, çalışanları, tedarikçileri ve yüzlerce yurttaşı da mağdur edeceğini söyledi. “KRİZ ORTAMINDA ESNAF YENİ BİR DARBEYLE KARŞI KARŞIYA” İşletmeciler adına konuşan Efraz Ariç, son yıllarda yükselen maliyetler, düşen alım gücü ve ekonomik daralma nedeniyle esnafın zaten zor koşullar altında faaliyet yürüttüğünü ifade etti. Buna rağmen kent ekonomisine katkı sunduklarını, istihdam yarattıklarını ve vergilerini ödediklerini belirten Ariç, kapatma kararının ekonomik sonuçlarına dikkat…